کد خبر: ۱۵۷۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۳

به گزارش همشهری آنلاین پرسپولیس در اولین بازی خود در جام حذفی موفق شد با ۳ گل مس نوین را در کرمان شکست دهد. یحیی در این بازی به چند بازیکن خود مانند امیری پهلوان و نوراللهی استراحت داده بود و مهدی ترابی هم اولین بازی خود را پس از بازگشت برای سرخ خها انجام داد. ترابی در این بازی نمایش بسیار خوبی داشت نشان داد در همین ابتدای کار بسیار آماده است. ستاره سرخ ها در این دیدار عالیشاه بود که جور گلنزنی مهدی عبدی را کشید. هر چند نیمه دوم هم مغانلوی تازه وارد توپ را از یک قدمی دروازه به بیرون زد که باعث خنده خودش هم شد.

ترکیب مس نوین مقابل پرسپولیس

امیرحسین طاهری، علی خلیلی ماهانی، کیان عباسپور، امیرحسین صالحی، میلاد پور صف شکن، حجت ده شیخ، عارف زینلی، محمدامین کاظمیان، حسین تهامی، آرمان شهداد نژاد، علیرضا قادری

ترکیب پرسپولیس مقابل مس نوین

بوژیدار رادوشویچ، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی ،مهدی شیری، سعید آقایی، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، مهدی ترابی، امید عالیشاه، مهدی عبدی و مهدی‌ مهدیخانی

شرح گل:

پرسپولیس یک - مس نوین صفر (کمال کامیابی نیا- دقیقه ۳۸): ارسال مهدی ترابی با ضربه کمال کامیابی نیا همراه شد تا قفل دروازه شهدادنژاد سرانجام شکسته شود. توپ پیش از ورود به دروازه به تیرک دروازه هم خورد.

پرسپولیس ۲ - مس نوین صفر (دقیقه ۵۹- امید عالیشاه): ارسال سعید آقایی از سمت چپ با ضربه سر امید عالیشاه همراه شد و توپ در گوشه دروازه قرار گرفت تا بازی دو بر صفر شود.

پرسپولیس ۳ - مس نوین صفر (دقیقه ۶۴- امید عالیشاه): میلاد سرلک از داخل محوطه جریمه نفوذ کرد و توپ را به تیر دوم ارسال کرد و امید عالیشاه از زاویه بسته و به زیبایی با ضربه سر دروازه را گشود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار